БОС ОРЫНҒА КОНКУРС. Көркемдік жетекші (Оқыту тілі: Қазақша , Орысша) » №1 жалпы орта білім беретін мектеп
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының
Меркі ауданы бойынша білім бөлімінің
"№1 жалпы білім беретін мектеп-гимназия"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72632) 4-07-25
Директор:
+7(775) 872-99-69
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » БОС ОРЫНҒА КОНКУРС. Көркемдік жетекші (Оқыту тілі: Қазақша , Орысша)
17
январь
2025

БОС ОРЫНҒА КОНКУРС. Көркемдік жетекші (Оқыту тілі: Қазақша , Орысша)

БОС ОРЫНҒА  КОНКУРС.  Көркемдік жетекші (Оқыту тілі: Қазақша , Орысша)

Жұмыс туралы ақпарат

Ресми жалақы: 150000 нан 180000 ₸
Жұмыспен қамту түрі: Толық жұмыспен қамту
Оқыту тілі : Қазақша, ОрысшаБілім : Жоғары (педагогикалық)Сағат саны : 8
Құжаттарды тапсырудың басталу күні: 17.01.2025
Құжаттарды тапсырудың аяқталу күні: 28.01.2025


166. Лауазымдық міндеттері: 
 мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес білім алушыларды, тәрбиеленушілерді музыкалық тәрбиелеуді және эстетикалық дамытуды жүзеге асырады;
 музыкалық аспапта орындау техникасын кәсіби меңгерген;
 музыкалық және өзге де мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырады және өткізеді, балалармен жеке жұмыс жүргізеді, музыкалық дарынды білім алушыларды, тәрбиеленушілерді анықтайды;
 дене шынықтыру сабақтарын, спорттық демалыстар мен ойын-сауықтарды ұйымдастыруға қатысады; 
 білім алушылардың, тәрбиеленушілердің ойын қызметін ұйымдастыруға қатысады, түрлі музыкалық-дидактикалық ойындарды өткізеді;
 педагогикалық кеңестерді дайындауға, әдістемелік кеңестердің, бірлестіктердің жұмысына қатысады;
  білім алушылармен, тәрбиеленушілермен жұмыс практикасына инновациялық тәжірибені енгізеді;
 білім алушыларды, тәрбиеленушілерді музыкалық тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-аналар мен тәрбиешілерге консультация береді;
 музыкалық даму деңгейлерін қадағалайды;
 еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды.
167. Білуге тиіс: 
 Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын және өзге де нормативтік құқықтық актілерді; 
 әр түрлі дәуірдегі, стильдегі және жанрдағы музыкалық шығармаларды; 
 сабақтар мен репетицияларды өткізу әдістемесін; 
 педагогикалық этиканың нормаларын;
 педагогика және психология негіздерін, музыкалық қабылдау, эмоциялар, әртүрлі жастағы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің моторикасы мен музыкалық мүмкіндіктерін, балалар репертуарындағы музыкалық шығармаларды;
 музыкалық тәрбие әдістемесін;
 дәрігерге дейінгі медициналық көмектің, экономиканың, еңбек заңнамасының негіздерін;
 еңбек қауіпсіздігі және еңбек қорғау, өрттен қорғау қағидаларын, санитариялық қағидалар мен нормаларды.
168. Біліктілікке қойылатын талаптар: 
 жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе музыкалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды немесе техникалық және кәсіптік (музыкалық) білімін растайтын құжат, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;
 және (немесе) біліктілігінің орта немесе жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл;
 және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде педагог-шебер үшін мамандығы бойынша жұмыс өтілі – кемінде 5 жыл. 
 169. Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
 1) "педагог-модератор": 
 "педагог" біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ:
 балаларды музыкалық тәрбиелеу әдістемесін білуге;
 балалардың жас ерекшелігін ескере отырып, балалардың музыкалық тәрбиесі мен эстетикалық даму бағдарламаларын орындауға;
 білім беру ұйымының білім беру бағдарламасы шеңберінде балалармен бұқаралық іс-шараларды (музыкалық кештер, ойын-сауық, ән айту, хороводтар, билер, қуыршақ және көлеңкелі театр көрсетілімдері және өзге де іс-шаралар), балалармен спорттық іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысуға тиіс;
 2) "педагог-сарапшы":
 "педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ:
 балаларды музыкалық тәрбиелеу мен оқытудың әртүрлі заманауи әдістемелерін, балалардың музыкалық қабілеттерін дамыту диагностикасының элементтерін пайдалануға;
 ортасының қалыптасуына белсенді қатысуы тиіс балаларды дамытуға;
 музыкалық аспапты кәсіби қолдануға тиіс;
 3) "педагог-зерттеуші":
 "педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ:
 балаларды музыкалық тәрбиелеу мен оқытудың заманауи әдістерін қолданудың өзіндік шығармашылық ізденісін жүзеге асыруға;
 балаларды музыкалық дамытудың өзіндік әдістері болуға тиіс;
 4) "педагог-шебер":
 "педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ:
 балаларды музыкалық тәрбиелеу мен оқытудың заманауи әдістерін қолданудың өзіндік шығармашылық ізденісін жүзеге асыруға;
 балаларды музыкалық дамытудың өзіндік әдістері болуға;
 облыстық оқу-әдістемелік кеңесте және РОӘК-те мақұлданған әдістемелік материалдардың болуы тиіс.
 6-параграф. Білім беру ұйымы кабинетінің (бөлімінің) меңгерушісі, оқу бөлімінің меңгерушісі, әдістемелік кабинеттің меңгерушісі
170. Лауазымдық міндеттері: 
 жаппай ойындар, ұжымдық және ойын қарым-қатынастарын өткізеді;
 білім беру ұйымдарында қойылымдарды ұйымдастырады, ойын-сауық кештерін және басқа да бос уақытты өткізеді;
 сценарийлерді, тақырыптық бағдарламаларды, балалардың ұжымдық бос уақытының ойын нысандарын әзірлеуге және құрастыруға қатысады;
 өткізілетін іс-шараларды көркем безендіруге, музыкалық сүйемелдеуге қатысады;
 дарынды және талантты білім алушыларды, оның ішінде даму мүмкіндіктері шектеулі балаларды қолдайды;
 білім алушылардың, тәрбиеленушілердің мәдени-бұқаралық іс-шараларға қатысуын ұйымдастырады; 
 еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау жөніндегі қағидалардың сақталуын қамтамасыз етеді;
 оқу процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау үшін жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді;
 кәсіби біліктілігін арттырады;
 ата-аналарға және оларды ауыстыратын тұлғаларға, сондай-ақ педагогтерге консультациялық көмек көрсетеді;
 әдістемелік кеңестердің, бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың, педагогикалық қоғамдастықтардың қызметіне қатысады.
171. Білуге тиіс: 
 Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы" Заңдарын және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілерді;
 педагогика, психология негіздерін;
 педагогикалық этиканың нормаларын;
 білім беру және мәдени-ағарту жұмыстары мәселелері бойынша жоғары тұрған органдардың басшылық құжаттарын;
 тарих және өнер теориясының негіздерін; 
 ойындар мен ойын-сауықтардың пайда болуы мен тарихын, олардың әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық функцияларын;
 аудиторияны белсендіру, адамдарды ұжымдық ойын қарым-қатынасына тарту әдістерін; 
 бұқаралық ойын-сауық іс-шараларының драмалық құрылысын;
 ойын-сауық негіздері, балалар санатына арналған ойын репертуарын;
 мәдени ұйымдастырушылардың инновациялық жұмыс тәжірибесін; 
 экономика негіздерін, еңбек қауіпсіздігі және еңбек қорғау ережелерін, санитариялық ережелер мен нормаларды.
172. Біліктілікке қойылатын талаптар: 
 жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білімі немесе техникалық және кәсіптік білімі немесе педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат, жұмыс өтіліне талап қойылмайды; және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер мамандығы бойынша жұмыс өтілі-5 жыл; 
 және (немесе) біліктілігінің орта немесе жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл, педагог – зерттеуші үшін кемінде 5 жыл.
 173. Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
 1) "педагог-модератор":
 "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ: 
 балалармен мәдени-бұқаралық жұмыстарды ұйымдастыру формаларын, тәрбие жұмыстарын талдау әдістемелерін қолдануға ; 
 тәрбие үрдісінде оң нәтижелерді қамтамасыз етуге;
 әдістемелік бірлестіктердің жұмысына қатысуға тиіс;
 2) "педагог-сарапшы":
 "педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ:
 тәрбие жұмысын талдау әдістемелерін, балалармен мәдени-бұқаралық жұмысты ұйымдастыру формаларын пайдалануға;
 балалар мен жасөспірімдерге сараланған көзқарасты ескере отырып, оларды тәрбиелеу әдістемесін дербес әзірлеуге;
 жұмыста озық педагогикалық тәжірибені қолдануға тиіс;
 3) "педагог-зерттеуші":
 "педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ:
 эксперименттік жұмыс әдістерін қолдануға;
 жаңа педагогикалық технологияларды, мақсатты бағдарламаларды әзірлеуге;
 оларды апробациялау бойынша жұмыс жүргізуге; 
 білім беру саласындағы өзекті мәселелерді әзірлеу бойынша шығармашылық топтарға басшылық етуге; 
 өз жұмысында алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені және оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологияларын қолдануға тиіс;
 4) "педагог-шебер":
 "педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ:
 эксперименттік жұмыс әдістерін қолдануға; 
 жаңа педагогикалық технологияларды, мақсатты бағдарламаларды әзірлеуге;
 оларды апробациялау бойынша жұмыс жүргізуге; 
 шығармашылық топтарды басқаруға;
 облыстық оқу-әдістемелік кеңесте және РОӘК-те мақұлданған әдістемелік материалдардың болуы тиіс
Ұйым туралы ақпарат

Ұйымның атауы : "Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Меркі ауданының білім бөлімінің "Асанбай Асқаров атындағы жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы" коммуналдық мемлекеттік мекемес

іМекен-жайы : Жамбыл облысы, Меркі ауданы, Сарымолдаев ауылы, Сағыналы Омарходжаев көшесі,1

Электрондық пошта : merkeshkolagimnazia1@yandex.kz

Байланыс нөмірі: +7 7263240725
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив