30
январь
2023
📚📔"Сөз құдіреті" көнерген сөздерді жаңғырту марафоны
📚📔"Сөз құдіреті" көнерген сөздерді жаңғырту марафоны
📔📚"Оқуға құштар мектеп" жобасы аясында және тәрбие жоспарының рухани-адамгершілік бағыты бойынша мектеп-гимназиямызда ана тіліміздің өрісін кеңейтіп, сөздік құрамның қазынасын молайту, тіл тарихына үңіле қарап, тарихи шығармалардағы көнерген аталымдарды келер ұрпаққа жете түсіндіру мақсатында 9 сынып білім алушылардың арасында "Сөз құдіреті" көнерген сөздерді жаңғырту марафоны өткізілді. "Тапқырлар", "Білімділер" топтары"Ағаш"қақпаны әр топ мүшесі берілген көнерген сөздердің мағынасын түсіндіру арқылы ашқан болса, "Қола" қақпаны ашу үшін "Мата түрлері", "Салт-дәстүрлер","Тұрмыстық заттар" бөлімдері бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы ашылды. "Күміс" қақпаны ашу кезеңінде барлық топ қатысушылары "Араб тілінен енген сөздер", "Монғол тілінен енген сөздер", "Орыс тілінен енген сөздер" бойынша 2 минут уақытта құрастырып топтастыруы қажет болды, ал "Алтын" қақпаны 1 минут уақытта тұрақты сөз тіркесінің мәнін табу арқылы ашылды. Айта кететін жайт, топтарға мектеп кітапханасындағы қазақ тіліндегі көнерген аталымдарға арналған сөздіктер көмекші құрал ретінде ұсынылды.Қызықты, белсенділікпен өткен іс-шарада мектеп-гимназиямыздың директоры Мадина Болатқызы күнделікті қарым-қатынаста жиі қолданылмайтын, бірақ тілдің сөздік қорында сақталған, халық ауыз әдебиеті, ұлттың
рухани, мәдени болмысын танытатын сөздерді кітап оқу арқылы жете түсінетімізді айта келе, М.Әуезовтың "Абай жолы" роман-эпопеясын оқуға кеңес беріп, "Үздік ойыншы", жеңімпаз топтарды марапаттады.
Жауапты: кітапхана меңгерушісі С.Мауленкулова
📔📚"Оқуға құштар мектеп" жобасы аясында және тәрбие жоспарының рухани-адамгершілік бағыты бойынша мектеп-гимназиямызда ана тіліміздің өрісін кеңейтіп, сөздік құрамның қазынасын молайту, тіл тарихына үңіле қарап, тарихи шығармалардағы көнерген аталымдарды келер ұрпаққа жете түсіндіру мақсатында 9 сынып білім алушылардың арасында "Сөз құдіреті" көнерген сөздерді жаңғырту марафоны өткізілді. "Тапқырлар", "Білімділер" топтары"Ағаш"қақпаны әр топ мүшесі берілген көнерген сөздердің мағынасын түсіндіру арқылы ашқан болса, "Қола" қақпаны ашу үшін "Мата түрлері", "Салт-дәстүрлер","Тұрмыстық заттар" бөлімдері бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы ашылды. "Күміс" қақпаны ашу кезеңінде барлық топ қатысушылары "Араб тілінен енген сөздер", "Монғол тілінен енген сөздер", "Орыс тілінен енген сөздер" бойынша 2 минут уақытта құрастырып топтастыруы қажет болды, ал "Алтын" қақпаны 1 минут уақытта тұрақты сөз тіркесінің мәнін табу арқылы ашылды. Айта кететін жайт, топтарға мектеп кітапханасындағы қазақ тіліндегі көнерген аталымдарға арналған сөздіктер көмекші құрал ретінде ұсынылды.Қызықты, белсенділікпен өткен іс-шарада мектеп-гимназиямыздың директоры Мадина Болатқызы күнделікті қарым-қатынаста жиі қолданылмайтын, бірақ тілдің сөздік қорында сақталған, халық ауыз әдебиеті, ұлттың
рухани, мәдени болмысын танытатын сөздерді кітап оқу арқылы жете түсінетімізді айта келе, М.Әуезовтың "Абай жолы" роман-эпопеясын оқуға кеңес беріп, "Үздік ойыншы", жеңімпаз топтарды марапаттады.
Жауапты: кітапхана меңгерушісі С.Мауленкулова